2015. december 19., szombat

Tammara Webber: Between the lines - Sorok között 1.

A könyv adatlapja
Kiadó: Könyvmolyképző
Sorozat: Vörös Pöttyös 
Kiadási év: 2014
Oldalszám: 370 old. 
Folytatásos: igen, 1. rész
Eredeti címe: Between the lines 
Fordította:Komáromy Rudolf

Fülszöveg:
Reid Alexander hozzászokott, hogy megkapja, amit akar – most pedig épp legújabb szereplőtársát, Emma Pierce-et akarja. Az egész világ fölsorakozik, hogy szépen a kezére játsszon ebben, amíg a külső forgatási helyszínen a fiú két váratlan akadállyal nem kerül szembe: egy ádáz volt barátnővel meg egy szintén Emma kegyeire pályázó vetélytárssal.
Emma Pierce csak most tette meg a nagy lépést, szakított a reklámokkal és televíziós filmekkel, amelyek éveken át foglalkoztatták. Az igazi mozifilmben – a szuperdögös Reid Alexander mellett – kapott főszerep valóra vált álommal ér föl. Emma azonban titkos vágyat rejteget a szívében:
egyszerűen normális lány szeretne lenni.

Gondolataim a könyvről:
Ez a könyv a Szeretetcsomagban jött, ez volt a bónusz a két Bane krónikák mellett és a Blue Lily (Hollófiúk 3.) után. Nem is számítottam rá, hogy ilyen jó könyv kerül be, utána láttam, hogy sokan kaptak sci-fit, fantasyt, volt aki a Vaskirály sorozatból, volt aki Hamis herceget. Mivel a kollégám kapta a Hamis herceget, ő nem nagyon szereti a fantasyt, én meg nem akarok nagyon sok szerelmetes romantikusat elkezdeni, megbeszéltük, hogy elcseréljük, és akkor kölcsönösen boldogok vagyunk. :-D
A szerző 


Én olvastam már Tammara Webbertől egy másik sorozatot, (Easy, erről írtam is, és a másik szemszöges folytatása a Breakable) de ez most egy teljesen más sorozat, amiről eddig nem is hallottam.

Amit tudni kell erről a könyvsorozatról: Főhőseink tinikorúak, akik a film/színház iparban dolgoznak. Reid beképzelt és nagyképű, gazdag, kiskorától elkényeztettett, és ez rányomja a bélyegét a karakterre. Bármennyire szívtipró, nekem ő most nem jött be.

Ott van Emma, aki nagyon öntudatos, fel akarja magát építeni, hogy a reklámok után valami komolyabbat csináljon, de ugyanakkor zárkózott, magának való, és nem szereti a rajongókkal kapcsolatos nagy felhajtást.

És végül ott van Graham, aki valljuk be bármelyikünket elcsábítana. Helyes, kedves, titokzatos, tud hallgatni, és mindig tudja mikor van rá szükség.

A karakerek még érdekesek is lennének, ha nem olvastunk volna már rengeteg ilyen szerelmi hármasról, és ezen még az sem segít, hogy a szöveg több szemszöges, belelátunk Emma és Reid fejébe is, viszont Grahamébe, aki érdekelt volna, nem.

Az pedig, hogy Büszkeség és balítélet cover a film, amit forgatnak, külön bosszantott. Mostanában nagyon nehezen viselem ezt a sok feldolgozást (a zombis nem is érdekel, tudom, hogy van belőle könyv és lesz film is, de egyelőre tartózkodom ezektől.)
Graham

Vannak benne szép jelenetek, jó párbeszédek, különösen Emma és Graham között, ezeket a jelenteket szerettem, és ahogy hangulatot tud teremteni Tammara a hármas között, hogy még nem érzed igazán kihez húzódik jobban. De ez például sokkal jobb volt az Easyben, több cuki jelent volt, itt nem volt sok eredeti jelent a futáson kívül, de arra is olvastam már példát.

Hogy egy kicsit elmélyítse a szálakat, mindenkinek van valamilyen titkolni valója is, belső démona, amit magában rejteget a többiek elől, félénkség a szülőktől, a továbbtanulástól, szembenézni egy alkoholista szülővel, és elfogadni azt, vagy titkolni a múlt egy darabkáját. Webberigyekszik mindig egy kicsit reflektálni a társadalmi problémákra, de itt most ezt nem érzem olyan jól felépítettnek, inkább olyan "legyen mindenkinek problémája, mert másnak is van" jellegű.

A folytatásokról: 
A Goodreads szerint 4 részes a sorozat, szóval azt hiszem én itt adtam fel, nem is nagyon vagyok rá kíváncsi, viszonylatilag jó a vége, nem függővég, itt abba lehet hagyni. Most karácsonyra jött ki a második rész a Könyvmolynál, és külön slusz poén, hogy még el is olvastam a fülszövegét, és utána jött meg ajándékba az első rész. A 3.-4. rész már csak részben szól ezekről a szereplőkről, ezekre meg nem is vagyok annyira kíváncsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése