2018. február 16., péntek

Book a Sloth Unboxing - februári könyves doboz

Megvártam, hogy kialakuljon a rendszer teljesen, megnéztem egy pár doboz bontást, és úgy döntöttem hogy februárban végre én is meglepném magam egy ilyen doboz csodával, így ezt kértem páromtól Valentin napra!
Alább már csak a doboz spoileres tartalma tekinthető meg, csak akkor kattints ha ez nem zavar, vagy neked is megérkezett már a csomagod.



Szóval, kihagytam a karácsonyi nagy doboz rendelést, pont a miatt, hogy kiépüljön már a kártyás fizetés, a pikk pakk pont, és időben megkapjam a dobozom őrület és várakozás nélkül.
Láttam hogy nagyon figyelnek a vásárlói igényekre, folyamatosan fejlesztik, bővítik a kínálatot, és többnyire a belerakott könyveket is jó választásnak gondoltam. Nem Valentin napra érkezett meg, 15-én kaptam e-mail a Pakkosoktól, de ebédszünetben kirohantam érte, és megszereztem a csomagom.


Akkor a bontás:
A piros rizspapír szépen védte a holmit, rajta a nagyon cuki Spoiler kártyával, amit először gondosan félre tettem, nem lőttem le magamnak a poént, ha már másfél napig nem lőtte le más.

Először a párnát láttam meg! Nekem nagyon betalált a felirat, a kép, az anyaga (szatén), és hát egyszarvúúú! Lehetsz önmagad is, vagy lehetsz Unikornis :-D
Utána a bögrét láttam meg Dobbyval! Tudom, hogy sokan már kicsit unják a Harry Potter témát, de egy igazi fannak ezek nagyon nagy értékek, és mivel  nekem ez az első dobozom, írtóra örültem a bögrének, Dobbynak és a feliratnak is. Aztán megláttam az ezüst tollat (erről csak később, próbálgatás után derült ki, hogy tűfilc és feketét fog), ami lehet bármilyen madártoll, de a főnix nagyon szimpatikus. Végül (bár reménykedtem Funko Popp figurában), de a legendás állatokból a kis tolvaj furkász volt elbújva a sarokban kulcskarikán. Nem hiszem, hogy használom majd, kint lóg a munkahelyemen majd a paravánon, hogy feldobjon, ha fáradt lennék.


Utána jött a nyammognivaló, Trollos zacskóban nyalóka, pattogós cukorral! Száz éve nem ettem ilyet, és nem mellesleg múlt héten néztük meg a mesét párommal, így képben voltunk mind a ketten. Meg is ettük nagy vidám pattogás közben este a cukrot és a nyalókát.


Majd szépen a doboz aljára fektetve a könyv és a papíros dolgok:

Kai Meyer: A betű mágusa 

Csodaszép fekete arany borítóval, belül díszített belsővel. Nem ismertem se a szerzőt, se a könyvet, de 2017-es friss megjelenés, talán többek bánatára egy trilógia első darabja. A Goodreads szerint már megjelent kint a teljes, tehát ha beindul, nem kell éveket várni a folytatásra. Ehhez tartozék egy nagyon szép kemény papírra elkészített Libropoliszos könyvjelző, és egy exkluzív előszó a szerzőtől fényes kartonon, amit a szerző lektori csoportja fordított a kiadóban. A szerző jó szívvel küldte nekünk az ajánlást, cserébe csak egy mintát kért a dobozból :-D
Meg kell hagyni, az első verziókhoz képest talán a papírok változtak a legtöbbet. Utoljára a sellős könyvjelzőt tapogattam meg, ennek a mintája egyedi, de minden papír termék vagy kartonos, vagy fényes, keményebb lapra készült, nagyon szépek igényesek. A Spoiler kártyához csak ezután tértem vissza, akkor átnéztem mit is kell tartalmaznia a doboznak (nekem ugye Trollos nyalókám volt, és ezüst tollam, másoknál ezt láttam változni), de mindennel nagyon elégedett voltam. A kis Spoiler kártya dizájnja írtó cuki, belopta magát a szívembe, ki is tettük a hűtőre, csoda jó a grafikája.



Végül így nézett ki a dobozkám teljes tartalma. Sajnálhattam volna, ha kihagyom az élményt, várni is bontani is egy csoda volt. Sajnos biztos, hogy nem leszek rendszeres megrendelő (anyagi dolgok, helyhiány, és a témák miatt) de ha majd érdekesnek tűnik egy-egy téma, vagy olyan alkalom adódik, biztos lesznek még rendeléseim.

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Harry Potterre reagálva, létezik ilyen mega doboz is :)
    https://www.bubblebook.hu/megahl_18

    VálaszTörlés